čtvrtek 8. listopadu 2018

SAMHAIN po roce


Kolo času se otočilo o celý rok a minulý týden byl keltský svátek Samhain, doba, kdy jsem tady začala psát. Vlastně jsem ani nevěděla, co od toho očekávat, jestli u psaní vydržím a zda mne to bude těšit. Prostě mě to lákalo a věděla jsem, že se v budoucnu ráda začtu do blogu a ráda se tak v duchu vrátím do minulosti. Dnes už vím, že budu pokračovat a že mě to baví. I když jsem v posledních měsících nepsala tak často, jak jsem původně myslela, nějak se tím netrápím. Když se v rodině nebo v práci objeví něco navíc, tak musí jít psaní trochu stranou, nedá se nic dělat.



Po roce se mohu také podívat na svou zahrádku – plány byly košaté, ale s horkým létem a celoročním suchem jsem je musela přehodnotit. Některé práce se přesunuly z léta do podzimu a na podzim se pak nestihlo třeba sázení některých keřů a stromků. To mne docela mrzí a nevím, jestli budu mít odvahu je sázet zjara, hlavně jestli bude trvat dál nedostatek vláhy. Celkově jsem s rokem spokojená, jsme zase o kousek dál, zahrádka zase vypadá o kousek víc jak zahrádka. Těším se na pokračování – na zahrádce i na blogu.


Co plánuji do YULE:
zasadit česnek – tentokrát nebudu mořit
obrat klíčky z brambor – s teplým podzimem začaly brambory klíčit koncem října
zasadit černý jeřáb
vyčistit záhony, sklidit poslední úrodu
přivézt hnůj a část ho našlapat do nových pařenišť
vyrobit další krmítko pro ptáky
konečně sehnat materiál na kurník
založit suchou zídku








Žádné komentáře:

Okomentovat