středa 31. října 2018

Poprvé v naší zahradě


Naše nová zahrádka nám letos přichystala těch „poprvé“ docela dost. 



Mladé stromky nám daly ochutnat šest jablek, jednu hrušku (víc jsem jich nenechala), jedenáct vynikajících meruněk, čtyři červené vlašské ořechy Manitou, košíček ostatních ořechů, které zasadila veverka. Poprvé jsme jedli naše višně, angrešty i rybízy. Zjistili jsme, jak chutná zimolez kamčatský a jak muchovník. Poprvé jsem vypěstovala gigantickou ačokču, poprvé jsem vypěstovala sladké vodní melouny, i přesto, že jsem je zasela o měsíc později, poprvé jsem sklízela svou voňavou levanduli.  Letos také poprvé zaplodily naše rakytníky a díky Marušce jsem z nich ochutnala marmeládu a rakytníkový med.
Letos jsem už konečně začala pěstovat i nějaké ty květiny jen tak pro radost.









Žádné komentáře:

Okomentovat